mjuka magar, nattpanodil och friends säsong tre



denna helgen har jag spenderat på sjukhuset! wow! det var en av de minst goa helgerna i livet. mami & papi var borta och jag visste inte ens att jag behövde till sjukhuset och sen ba fick jag operera mig och gabbe fick inte ens stanna på natten och klappa mig fastän jag var skiträdd :( men allt gick bra och nu e jag hemma å repar mig. tex i dessa två härligheter varav ena (vita) är mammas gamla från när hon var gravid med mig och den har massa spets och är från hm!!! på lappen står det "hennes & mauritz". hur kul. den andra (blå) är från myrorna och världens finaste afton/morgonskrud. så dessa två är iallafall toppen. och så imorrn ska vi ha spelning på kulturhuset elsas! skoj

kommentarer
lisa skrev en kommentar:

kram på dig! fin är du.

2012-10-23 @ 19:37:32
URL: http://popflickan.blogg.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback