you said you needed time when you had time


skräpfönstret i studiohuset. så tröttfint ljus där jämt. och skräp i form av ciggpaket & ölflaskor


sjöbild från *länge sedan* lol. saknar att åka på vattne med båten :(


kyrkogården när jag var på farmors begravning i vintras. det var så fint väder, fast ändå kallt.
 
*idag såg jag klart säsong två av downton abbey och ba upptäckte att tredje säsongen inte kommit ännu!? skulle haft mer självkontroll och inte kollat slut på det så fort *suck*. om ett par timmar ska jag åka till grabben, dvs om jag hittar kläder som inte känns som rutten hud på mig. hatar dåliga klädperioder. kanske blommiga långkjolen duger. lyssnar f ö på xx nya, den e likadan som första tycker jag men ändå bra såklart, iallafall om man har överseende med hur hon stönsjunger. gu, det kan göra mig galen. är som att lyssna på svenska twilight-ljudboken. jisses

kommentarer
m. skrev en kommentar:

Jag gillar det här bilderna jättemycket. Verkligen asgrymma.

2012-09-27 @ 13:58:14
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Ada skrev en kommentar:

MEN JAAAA tack för stönpåpekningen. Tycker också att hon sjunger så men xx är ändå bra ibland typ. FINA BILDER FINT INLÄGG!

2012-10-02 @ 22:44:53

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback