gabbe gos å annat trevligt under gotlandssolen


för nå vecka sen tog jag å jeppa en öl med våran goda gamla vän filip

det var soligt å härligt å toppenfint!!! åt sushi också mmmmm

sen for ja å bande till gotland för å ha spelning! det var så fint  å härligt å kul allt där!!! vi satt nere vid havet å drack öl å sen gick jag vilse innanför ringmuren när jag skulle hem själv från krogen..... suck. men det var mys å gos iallafall. när jag väl hittade hem kollade jag på desperate housewives å hade ansiktsmask hehe

gabbe gos i soln

jonte aka bandpappa som skjutsar oss till spelningar å så

könna rullar lite cigg

å noa ser ut som en söt litn parvel som vanligt. har en stor megaröra av bilder från senaste typ två veckorna pga var på gotland sen på båtn sen i göteborg!! så kmr lite blandning av grejer nu för har ingen koll på i vilken ordning bilderna ligger...... anyways. hejsvejs :*

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback