y

sara å jag va på ågatan å drack litt öl nån dag. vi hade ätit sushi också minns jag men vet inte vad vi gjorde mer... det är en väldigt bra kombo, sushi --> öl tkr jag. det ska jag, jeppa & vår gamla vän filip göra imöra. det blir toppentoppen

jag å karin satt nere vid ån för nå vecka sen också. hade megamys med jordgubbar, choklad, wienerbröd, cola osv, som man bör. pratade om det djävla livet efter studenten och all vår brist på beslutsamhet! mitt hatämne. men det var väldigt väldigt trevligt å kul å gosigt. hon har för övrigt en blogg som heter silence painter å den e mysig så den kan ni läääsa!
sen kom sarregulli å hängde med oss litt. hon vill aldrig va med på bild längre :( så på alla bilder jag lyckas ta gör hon denna skeptiska min....

kommentarer
karin skrev en kommentar:

åh, så mys japp, puss

dock rip bloggen, men ja, haha

2013-08-05 @ 11:55:33
URL: http://silencepainter.blogg.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback