rvrs


mitt band reveries har gjort en låt till vår vän albert nyberg som är med och tävlar i x games real street (elr något, det är en skejtgrej iaf...). här är hans video!! rösta här om ni tkr den är toppen! det tkr jag hehe
 
 
låten som är med finns på spotify så ni kan lyssna här tillsammans med en annan låt vi släppt. om ni gillar dom får ni mkt gärna gilla oss på facebook här
 
för övrigt i livet har jag köpt strumpor
dessa e mina rosa (ej orangea :S) juju jellies som jag köpte för ett tag sen till ~*studenten*~



å ett par typ flugsvampsstrumpor som e toppen

kommentarer
Sofie skrev en kommentar:

Jag totalt älskar de dära rosa(ej oranga) skorna! <3 give me i stlr. 40?

2013-06-30 @ 22:09:34

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback