***

i fredags skulle vi på holograms vilket jag ej gick på utan istället drack öl å fick min jacka med plånbok, mobil, nycklar och hörlurar stulna. sååå trist! innan hade vi dock det supertrevligt; jag och t-force-gänget förfestade i karins farfars gamla lägenhet vilket är det mest amazing stället jag nånsin vari på! hundratals prylar överallt, olika tapeter och färger i varje rum, så mycket spexiga grejer alltså!!! det är heltokigt det stället.
alltså grönt tak!!!! orkar ej ens
och stora maffiga lampor överallt. plus typ 4 soffgrupper? haha
här låg en tvättäkta isbjörnsfäll förut, men den hade karins föräldrar gjort sig av med tydligen? whyyy. intill här står även en hel rustning som tyvärr ej är med på bild

lite suddiga bilder tyvärr, så går det när man kombinerar vin med lång slutartid :(

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback