bloppiz

hallå hallå sötisar! nu tänkte jag ha lite bloppis pga är mkt fattig å arbetslös, utan csn osv... å har ju litt fina grejer som jag använder alltför sällan & som jag tänker nån annan skulle ha större glädje av!!
vill ni köpa eller om ni har frågor så maila till [email protected]!
vill man inte köpa kommer iallafall lite loliga bilder som man kan ha kul åt....... woopaaaa
för övrigt har jag massa mer kläder hos pappa som jag inte använder så ska ha mer bloppis senare!

just det även!! jag är 160cm så tänk på såna grejer med

70:- storlek M SÅLD
supervarm & skön mönstrad, stickad tröja att gosa omkring i i vinter. najs att ha över ex skjorta. bra skick och endast använd ett fåtal gånger!
 
60:- storlek typ XS/L pga superresår i midjan!!
blommönstrad, jag tycker lite folkdräktsinspirerad långkjol inhandlad på en second hand-affär under emmaboda förra året. använd ett fåtal gånger. samma mönster bak & fram!
 
75:- storlek  XS/S
superfin stickad tröja som jag fick av jesper en gång för han råkade krympa den i tvätten haha :( varm å go att ha i vinter! dock en del hål i ärmarna av okänd anledning? men går lätt att sy ihop för hand med lite röd tråd!
 
60:- storlek 40/42 SÅLD
mjuk som en kattunge å med superfin pastellig brodyr på bröstet! i toppskick också. najs att ha till leggings eller egentlig vadsomhelst ju. å med gulliga detaljer nertill och i ärmarna.
 
80:- storlek M enligt lappen men mer typ S skulle jag säga SÅLD
indiecute blommönstrad klänning som jag älskat djupt, men inte använt på ett par år tyvärr. vill ba att den ska bli ömt vårdad av ny ägare! tyvärr hade jag loss en knapp när jag tog på mig den för att ta kort i den lol... men har kvar knappen så man kan enkelt sy tillbaka den om så önskas. superfin att ha med ett smalt skärp i midjan även!
 
60:- storlek S/M SÅLD
supernajs kjol med fickor (!!) i sidorna. kan bäras uppe i midjan med skärp eller över höfterna om man vill att den ska va lite längre! bra skick å sånt!
 
100:- storlek M SÅLD
lusekofta som jag ääälskat i många år! bra skick och gulligt mönster. också sånt superfint knäppe vid kragen. toppentröja helt enkelt!
 
70:- storlek S
hot typ festklänning som man kan klä upp med chunky smycken eller klä ner med typ mysig kofta. sitter bra över bysten på även mig, trots att jag har små bröst. använd ett fåtal gånger pga känner mig inte så bekväm med kläder som sitter tight över rumpisen
 
60:- storlek 42 enligt lappen men jag tycker typ M SÅLD
tjusig typ skjorta i svart tyg med sånt skimrande blommönster. också använd en del förr men inte nu på ett tag.
 
40:- storlek typ XS/M beroende på hur man vill att den ska sitta
gulli hålmönstrad tröja. fin att ha instoppad i plagg med hög midja tycker jag! mycket bra skick även.
 
50:- storlek 50 står det?? typ L/XL tycker jag SÅLD
lol på min indie/zombie-pose här.... suck. men aa mycket älskad stickad tröja i väärldens finaste earthy färger och superfina knappar. dock ett stort hål över bröstet som visserligen inte syns om man har ett mörkt plagg under. annars lätt att sy ihop om så önskas!
 
30:- storlek XS
tight vinröd kjol från monki. i mycket bra skick! 
 
30:- storlek XS
pösig kjol från monki med asagoa stora fickor fram. svart tyg. ganska kort tycker jag. croppade övre bilden pga råkade typ göra porrig pose å vill inte hamna i en sån porr-ad :(((( lol på livet
 
70:- storlek XXL men mer typ L SÅLD
lol!!! på min pose här. typ cool-p12a-pose :( suck när man inte ser sig själv posea...
men iallafall superhärlig stickad tröja att ha över tex långklänning om man fryser litt. bra skick och sånt fint mönster på hela tröjan!

kommentarer
rikard skrev en kommentar:

poseeemastaaahh

2013-10-27 @ 16:17:32
Nimbro skrev en kommentar:

soooo pretty ye! ps. DA RYGGSÄCK, ermergehhrd!!!! beställde du den från länkade sidan?

Svar: veeeeet assåååå! men japp! frakten tar dock 2-3 veckor så är dödens väntan..... btw finns en sviiinafin ljusblå version också som jag vill ~*tipsa om*~
morninghollow.blogg.se

2013-10-27 @ 19:24:34
URL: http://nimbro.blogspot.se
Anonym skrev en kommentar:

Du är så fin Alice!

2013-10-27 @ 21:58:39
jepsi skrev en kommentar:

for the record så var det min far som krympte den i tvätten!! inte jag ):

2013-10-28 @ 00:55:53
jepsi skrev en kommentar:

for the record var det min far som krympte tröjan, inte jag!! ))):
kan aldrig förlåta honom.

2013-10-28 @ 00:58:42

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback