dph & till decembergatan

japp så var i göteborg igen för två eller tre veckor sedan. var superkul som vanligt, och hälsade inte bara på haddri denna gång utan även jesper som flyttat dit!!! aaaah. men tog jättefå bilder så har visst bara på rebsi?? knäppt det blev. men här är dom iallafall....

vi äter lyxfrukost med ägg, kalaspuffar, grapefrukt osv.... gott tycker rebsi

sen åt vi pasta med tomatsås, pesto och varsin mozarella hehe. också lyx. detta var innan haddri & rebsi skulle till knarris men sen när dom åkt och jag låg och undrade vad jag skulle göra härnäst kom dom tillbaka för inga spårisar gick?? men det blev toppen för vi gick på slice of life istället
när jag kom till göteborg hjälpte vi haddri flytta från vad nu den första gatan hette åå minns ej men till denna lägenhet på decembergatan. sedan levde vi i flyttkaos. det var alltid ett äventyr när man skulle tex äta något eller göra kaffe och haddri fick leta igenom ca 24 flyttkartonger för att hitta en sked eller kaffefilter.... huuu.
 
andra saker som händer just nu är att jag dels läser svinmycket kurslitteratur (alltså kursen är på 7,5 hp och ändå har vi typ 8 böcker att läsa??), det är förresten en socialantropologi-kurs med typ genusinriktning. tycker det låter så spexigt.... men så har varit på unibiblan denna veckan och läst och läst och läst.... och när jag inte har läst har jag kollat på desperate housewives vilket jag såg klart idag!!!!!!!! alltså suck nu är det slut är så sorgsen. tror jag ska se lost härnäst. har någon serieförslag annars? jag gillar:
*desperate housewives
*grey's anatomy
*vänner
*sex and the city
*x-files
*downton abbey
 
jag gillar inte:
*skins
*girls faktiskt tror jag? fastnade iallafall aldrig
*massa andra men kan ju inte säga alla förstås....
 
TIPS TACK! just det, anledningen till att jag inte uppdaterat på ett tag är för att jag var och seglade i kroatien förra veckan, så kul bilder därifrån kommer snaaaart

kommentarer
alice skrev en kommentar:

lost är världens bästa så kör på det tycker jag!!!

2013-09-25 @ 23:02:57
URL: http://alicetollbring.blogspot.se/

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback