Q

oops har inte lagt upp något på typ en månad. kanske är det för att jeppe har vari här så mkt och vi har hängt jämt och spelat dataspel och cyklat och sånt. kanske är det för att jag jobbat mer än innan.
 
hur som helst kommer här lite bilder från när jag hälsade på älsklingshaddri i göteborg för några veckor sedan!
här är haddis superfina kök
här är en bild på seth cohens pappa som e sååå stilig tkr vi, och haddris valaffisch
det vi gjorde allra mest var att kolla på skräck (jag tror vi såg tio stycken på tre dagar), äta godis, dricka te, snusa. omg vad vi hade det härligt!! också att vi såg fyra paranormal activity-filmer!!! asså de var så bra jag orkar ej ens. så nu har vi en kvar till nästa gång så spännande!!
så firade vi också haddris födelsedag!! tjugosex år blev hon! det firade vi med delicatobollar och ljus med olikfärgade lågor! woooow
haddris ska blåsa ut ljusen
å rebsi är nöjd! 
 
har några fler bilder som kommer senare, och sen massa superdupermysiga bilder från när jag, jeppe och matte va i skogen och lekte med jespers snuttehund ally! gooos

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback