teaser å kul grejer

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
här är en teaser till vår, alltså reveries, nya singel tip of your tongue som släpps på fredag!!!! hur kul va hörrni!!! då dyker den upp på itunes å spotify å allt sånt!!!!! i slutet av februari släpper vi ytterligare en singel som heter rows! spännande!!
 
OBS denna inbäddning verkar helt värdelös så tror inte alla kan se den men KLICKA HÄR isåfall så länkas ni dit va
 
den senaste tiden har det hänt mkt knäppa grejer som e ganska jobbiga, men en kul grej har hänt med som är att jag fått jobb på elsas hus, ett typ fik/kulturhus här i stan! så där jobbar jag med noa, en av våra gitarrister i bandä. det är superhärligt! ni som bor här i stan får gärna komma förbi å ta en kaffe med oss, det skulle va supermys!
 
annars ritar jag å har mig:

ledsen familj vars mamma dött tänker jag mig
(asså denna bild hatar jag lite, pga så typisk sexistisk hot-fantasy-gal-stil, är mkt sånt på deviantart där jag typ hänger aslite pga har flera år gammalt account där som e halvdött men aa... man blir så undermedvetet påverkad av den skitstilen; typ assmala vita chicks som e heta å har stora bröst å höfter å sånt.... asså orkar ej men aja..)
 
igår så gjorde jag denna obehagliga åsså.. på ritplattan då. skoj å komma igång med det lite! vill bli queen på ansikten å sånt men d går långsamt.....
 
annat skoj e att jag ska få hem dessa beauties av min goda vän filip som e i usa
dessa är mina asså!!!! najssss
ja men d e väl d. lyssnar på hp å har det ganska bra.. ska bli kul med vår nån gång. japp puss iaf

kommentarer
zelda skrev en kommentar:

Herregu´ vikken kool och kreativ katt du är!

Svar: nämen va SKOJ att höra!! tusen tack!!!! :*
morninghollow.blogg.se

Nimbro skrev en kommentar:

nnnghhh, bra låt! och fina bilder. wow ja najs

2014-02-10 @ 19:51:12
URL: http://nimbro.blogspot.se
Sofie skrev en kommentar:

In love me bild på ängeln still! Så super duper fin, kreaktivaste finaste strumpan är du. :*

Svar: love u gurl :*
morninghollow.blogg.se

2014-03-06 @ 18:28:25

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback