mysdress snus & jöbbe

när ja va i götis hos haddri köpte jag dessa HÄRLIGA PANTS. som matchar en tröja jag köpte förra året. båda från weekday. asså byxorna är som mjukis!!!!! men snygga!!!!! vill ALDRIG ha på mig nå annat igen
 
så här har jag den på jöbbi i veckan. dricker päronsoda å har tråkigt på kontoret. vi har oftast typ inget att göra på jobbet så d blir mkt dricka läsk, snusa, lösa korsord, läsa erlend loe ex, dricka kaffe med kompisar. ett utmärkt jobb är det
så håller jag på att göra arbetsprover till lunnevad. här ~en kopp på två böcker~. asså stilleben.....
rita rita måla måla
för övrigt i denna GOTTIGA tröja som var köp 2 av 2 i göti. d står beverly hills å den e suuupertunn å suupermjuk å blå å rosa. asså blir det bättre???
åsså igår köpte jag min första stock snus pga halva priset i nyöppnad kiosk. dock hade de bara skumma snus så nu har jag tio av denna konstiga??? vet ej ens va d e men den funkar tror jag?

kommentarer
Anonym skrev en kommentar:

Snusa ej sjukt ocoolt och du kommer tyvärr få en plågsam död . sanning :(

2014-03-29 @ 23:49:59
Anonym skrev en kommentar:

Snusa ej sjukt ocoolt och du kommer tyvärr få en plågsam död . sanning :(

2014-03-29 @ 23:50:03

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback