nya lyan

jag har fått läggis!!! sååå kuuul. här ligger ja i gosesängen på mina 24 kvadrat i ny badrock och: ser vänner (pga äntligen fått internet!!) äter twix white dricker te å snusar. asså liiiiveeeet
här e mina gosecarpisar sara å jeppe vi äter chips lakrits å ser paradise hotel <3 wow va MYS

ett härligt gäng!

sen åt ja å jeppe mumsig thaimat å såg vänner mmmmm
här e en instabild på den ~första frukosten~ i läggis. gu vad d e häääärligt
å idag var jeppe å hans världsbästa föräldrar här på fika!!!!! jag serverade kaffe i dessa muggar: lejonkungenmugg från jesper, muggle-mugg från harry potter exhibition, en härlig kopp med blommor och en vanlig vit kopp. hehe. och ja bjöd på budapestbakelser och biskvier. känns som en bra start på mitt nya liv som värdinna. det slutade med att dom stannade på middag i form av såsig härlig fiskgratäng. gud va mys. livet <3
som tur e lämnade dom janis här så vi kan mysa med henne 1 helt dygn. bäst

kommentarer
Karl skrev en kommentar:

Kul för dig :) Bor du i Lindköping fortfarande?

2014-10-17 @ 09:53:38
Anna skrev en kommentar:

Haha alltså förlåt men e vi själsfränder? Jag hade kunnat skriva detta inlägg!!

Svar: hahaha vaaaa gu va fint!!! :* :* :*
morninghollow.blogg.se

2014-12-20 @ 15:36:54
URL: http://fratellibaby.wordpress.com

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback