imagine when

 
snälltåget ner till lund och jag försöker kränga upp min väska på hyllan, bakom mig hör jag ett "hej, alice!" och jakob har kupén bredvid mig på väg ner till malmö från stockholm. vi sätter oss i bistron och blir fulla på öl och han berättar om konstfack och jag om att trivas med att vara själv.
 

möter upp sara och frans för å dricka lite kaffe i lund! sara har grav tentaångest och behöver paus
i detta härliga rum fick jag bo, tack frans!!

en dag var vi i botaniska, det var jävla trevligt såklart

jesper kom ner han mä

sara som alltid diskade efter oss...... förlåt sara

äta frullis/dricka starkcider till frukost

promenera i lelle lund. andra saker vi gjorde e att vi va på moriskan, alla snodde öl och blev helt orimligt fulla, jag köpte kebab på vägen hem som jag såklart tappade i backen, hjärtat krossades i tusen bitar lol. vi åt brunch, hängde på patisseriet en hel dag och bestämde oss för att beslagta en soffa i friends-anda. spelade massa sällskapsspel, hade törley-cup i vahetere bordshockey?? jag vann inte, men var bäst hejaklack. en kväll skulle vi testa olika dryckeslekar men slutade såklart med att den första var tillräckligt rolig att vi blev jättefulla av den och inte körde någon mer :-) hälsade på mattias & frida i malmö och bakade pepparkakor. massa bra grejer!
 
 

min kära lilla vän tone. vi dricker kaffe å carpar sol på favvistrapp i skolan
 
åsså har vi promenerat massor i lunneskogen, den e så överjävligt fin, den.

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback