mer hår, lite målat

 
JA JAG HAR JU KLIPPT MIG
JA!
idag ska jag tona det turkost.... tror jag. wow
 
målade lite på dattan för ett tag sen.....
 
å har börjat med ett nytt självporträtt i skolan.... bl a. jobbar även på två abstrakta målningar som ska ha med tid att göra. quite frankly så vet jag ju inte va ja håller på med....
 
haddri var här för ett tag sen!!! vi gjorde d vanliga = det bästa = äta god mat goda snacks hehe å se på SKRÄÄÄÄCK. jag fick mardrömmar som vanligt lol sen när e ja så mesig?
 
handlade lite goa grejer på monki..... <3
 
va rockstar två dar i rad; hade spelning på ett ställe som heter palatsä å dan efter hade ja solglasögon inomhus.... i sängen t o m
 
nu måste ja åka till skolan herrrååååå
 

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback