midsommar brunch cykla osv

 
firade midsommar hos mig!!! eller i mammas hus. massa härliga gulliga å så EXTREMT MYCKET MAT!!!!!!! bäst
kolla gölliga. sämpiga bilder dock? var kanske full?
 
nån dag när karin sov här tror jag?? å vi åt gofrullis å såg sex and the city tror ja? de va riktigt GOSIGT

drack svinäckligt päronvin (vrf ens) i min bästa park med jeppe!!! pepino hette vinet. BLÄ

å nån dag va ja å jeppe å bästa amanda å karin på second hand-runda å åkte omkring till alla second handarna i industriområdet. köpte massa fiiiina grejer å här köpte vi saft å macka till mellis på erikshjälpen

när ja jeppe amanda karin hade världens bästa brunch hos mig??? amanda gjorde hash browns vilket va så gööött å så åt vi olika sorters ägg å saltgurka å jordgubbar å HUMMUS å macka å drack blåbärsjuice asså. this life med dessa FINASTE vänner en har <3333 gråter lite på insidan nu va fint vi har det ihop

var å badade å sen på fest ~ute på vischan~ å sov hos gullegustav med amanda å jesper en dag! det var fint ljus genom fönstret.......

och så kan en del incidenter med några chokladkakor hänt :-) kanske :-) ska ej säga vad :-) vi var nöjda dagen efter med förti stycken såna här

cykla från badplats
jeppe amanda å gustav

bada :-) oj allt är i fel ordning :-) skitsamma
aa vi badade

jeppe å ja va å handlade å unnade oss carpisonne i solskenet nån dag
tlött
 
på fredag kommer mer :-) puss å kram!

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback