roma i juni

hej kompizar!
sen sist har jag bland annat varit i rom med min goda vän haddri!!
utanför hostelet
letar ciggautomat i ösregn
frullis!!!! kaffe croissant och körsbär :-)
gott mums
efter att vi suttit på nå kafé och druckit öl/vin å njutit av wifi när det åskade som in i helvete
i villa borghese! såg vilda papegojor!!!! å spelade yatzy å fick solsting å drack öl å åt mozarella
och köpte dessa härliga lol!!!!
uppe på nå utsiktsplats
på en så jävla fin kyrkogård i san lorenzo
haddri tänker på giuseppe, den italienska ~sexguden~ hon låg med
sen tappade jag bort henne för jag låg å sov på en stenbit å sen var hon borta å svarade inte i telefonen å jag ba jahapp nu har hon blivit bortrövad????
men sen dök ho upp!!!
 
allt för detta gången! snart kommer mer härliga foton :-) nu ska jag se notting hill å dricka baileys!!!! ciao~

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback