ii + musik

hemma
emelie & evelina, två härliga gäris på konstlinjen!
tåkern, skogen.
selfie i london.
sanna & jesper, två härliga till från konst!
å lelle jag vid matbordet.
 
vet ni, jag tittade igenom alla mina gamla covers på youtube, så himla roligt och dåligt och bra. tänkte dela med mig av de två senaste, för de var ju festliga!!!
här har ja precis börjat snusa vilket syns haha! och så har jag upptäckt kulti. skoj!
 
 
å här håller jag på och försöker lära mig piano..... haha asså så liten å rar visst!
 
som bonus två goa outfits de senaste dagarna i form av två mer eller mindre spexiga kollage:
 
synd att allt blir ballekvalle här på blogg.se. vill man se bättre kvallis kan man besöka min flickr HÄR! puss & kram!

kommentarer
Nimbro skrev en kommentar:

assååååå<3 så gla du fortfarande kommer med blogginlägg då och då! Borde kanske blåsa liv i mitt gamle bloggers igen, blir iaf sugen när jag kommer in hääär hohoho. Och det är så ljuvligt en söndag på stendött jobb och jag står vid skärmen fast jag inte får och du har uppdaterat! Ren å skär livskvalle på d ;)

Svar: <33333333 du e så gosiiiiiiii gos gos gos <33333333 tack å puss å kram!!
morninghollow.blogg.se

2015-03-08 @ 13:48:06

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback