cph

rullen jag fotade på mallorca och i lund var tyvärr fuckad så har inte framkallat på ett tag, men!! här kommer bilder! från förra veckan då vi var i köpenhamn med konstlinjen!

på vägen ner stannade vi för å gå på wanås, här är yoko onos wish tree, så fint!

alba! och kamerajäveln som är ur fokus på sååå många porträttbilder ahaha orkar eeeej
olligulli

toneälskling på en asdyr asfin restaurang vi råkade äta lunch på oops

tack kameran för bra fokus :-) dricker kaffe på gooosigt fik pga jag behövde kissa någonstans :-)
fokus :-)

dricka whiskey på jazzbar

marit gullis! 
 
 





på väg till glyptoteket!

men det sku inte öppna förrän om en timme så vi promenixade över bron till christianshavn å spanade på fåglar
 
soligt å gosigt (slänger in en instabild bah)

lelle jag


sen hängde vi på glypto!! det var asfint! och sååå mycket fina växter jag började gråta lite inombords. utöver detta va vi på spice girls-klubb å jag hånglade med en 30-årig hipster med grått skägg i garderobskön. känslan: ????? å vi åt sushi å drack tuborg å busade på hotellrummet å retades med lärarna å va i christiania å de sög tyckte jag etc. tack köpenhamn de ägde!!!

kommentarer
Jasmin skrev en kommentar:

dina bilder är fortfarande lika magiska som de var när jag började följa din blogg 2009/2010!!! keep on going sunshine

Svar: äeee vad gullig du är! blir så glad! puss!
morninghollow.blogg.se

2015-10-22 @ 09:03:44
URL: http://childhoodlight.blogspot.se

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback