selfies/outifts

heter det selfie om det är i photobooth? kke ej? vem äre jag känner som använder ordet "självis"? kan ej komma på?? är det ngn jag e förtjust i? hmmm
här e 1 dag i somras iaf när ja hade tatt ut min p-stav precis å de va en miserabel dag har jag för mig? eller var det den tiden då hela livet va miserabelt kanske? hmm
1 annan gång nya bysser å chipssjälvis. vem FAN äre som säger så
köpte vans häromdan ju. eller det skrev jag ju häromdan förresten. har mina break up-pants från omighty till här. detta va asså tidigare idag när jag "packade" dvs drack kaffe å hade intensiv photo booth-sesh

ramla baklänges lite
lajva skön snubbe
asså denna glitterdröm från monki
imr ska jag ta tåget ner till lund å hänga där i en vecka pga ~höstlov~ asså folkislivet 4ever.

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback