inztagramz

hej alla kompisar!!!! nu kommer insta-update pga här ovan ser ni att jag va i göteborg under wow oooooch....
då blev denna väska vars axelband en kan skymta i denna lilla bild STULEN! och därmed min kamera å en uppfotad oframkallad rulle ju :( fy helvete. så nu väntar jag på en ny härlig kamera i posten och aa ni vet
bodde såklart hos favvotjejen haddri!!! här lagar hon potatisgratäng till oss! mums! sen såg vi skräck
sen kom jag hem från götis å då hade mamma inte vattnat mina blommor så ALLT hade stendött. utom fikusen då. så har bara massa fikusar hemma nu för ville ha nya blommor men vågar inte ha ngt annat än fikus :/
hade jättemycket & tråkigt kärleksbekymmer som jag skapade själv :-) har fortfarande. yaaay! så här satt ja å grät på en liten gräsplätt....
var hos läkaren för å kolla upp min fyramånadershosta! läkaren sa "sluta rök ditt jävla dumhuve" ja ba "aa.."
åsså fick ja lite najs hostmedicin!! tack doktorn
började skolan igen å har börjat teckna lite för första gången sen nian tyyyp
va deppig å bakis å gjorde en höstspellista
skulle värma kebab i ugnen i den plastmatlådegrejen man får den i :-) blev konst
snus
mer teckna. sitter i sofforna i skolan å lyssnar på lilla drevet å snusar å tecknar å de e så jävla gött
köpte nya härliga underkläder från weekday och sportade min bästa t-shirt "so many boys so little time". och klippte mig lite!!
å har börjat pynta min ateljéplats!!!!

kommentarer

skriv en kommentar:

namn:
kom ihåg mig

e-mail:

egen blogg elr dylikt:

kommentar:

trackback